ARENDA CASUTII, PESCUIT ( +373 ) 060 790 089
cultivarea și reproducerea peștilor, precum și activități de agrement, turism

SRL «Piscicola Ivancea»

Ivancea este un sat şi comună din raionul Orhei. Satul are o suprafaţă de circa 1.43 kilometri pătraţi, cu un perimetru de 5.85 km. Din componenţa comunei fac parte localităţile Brăneşti, Ivancea și Furceni. Localitatea se află la distanța de 15 km de orașul Orhei și la 40 km de Chișinău. Satul Ivancea a fost menționat documentar în anul 1501.
Te invităm să faci cunoștință cu regiune pitorească a Republicii Moldova, care îți poate oferi posibilitatea să îți petreci timpul liber frumos. Aici se vor putea recrea nu doar iubitorii de peisaje pitorești caracteristice satului moldovenesc dar și amatorii pescuitului. În localitate se găsește baza de odihnă „Piscicola Ivancea”.
Video
Toți cei care doresc să se relaxeze în natură, în afara orașului, pot fi atrași de prețurile accesibile la foișoare. Pentru cei care intenționează să rămînă aici peste noapte la baza de odihnă „Piscicola Ivancea” există o zonă specială unde poate fi instalat un cort fără plată. Pădurea și lacul care se află în apropiere fac acest loc mai atrăgător.
De menționat că pensionarii, persoanele cu dizabilități, precum și copiii de pînă la 14 ani care locuiesc în comuna Ivancea (satele Ivancea, Brănești, Furceni) pot merge la pescuit gratis. O dispoziție în acest sens, care permite pescuitul în lacul din satul Ivancea, a fost semnată de directorului Piscicolei „Ivancea”, Victor Marahovschi. Totodată, ceilalți locuitorii ai comunei vor beneficia de o reducere de 50 la sută. Dispoziția a fost semnată la 27 decembrie 2019.
Cum ajungeți
Pescuit
Cosaș
Caras
Crap
Biban
Șalău
Sînger sau carp argintiu
Novac sau crap argintiu nobil
Prețuri
Revenim cu un apel!

Recenzii

Vasili

Vara trecută am fost la pescuit de 3 ori. rezultatul - 3 cosași nu mai puțin de 4 kg, 4 crapi de 1,5-2 kg, carași vreo 2 kg a cîte 400-500 gr. Am pescuit la plută. Concluzii: lacul este imprevizibil, dar pescuitul este spectaculos Este nevoie de accesorii delicate - o plută cu greutate corespunzătoare, de cel mult 2 grame, la o încărcătură mare peștele practic nu se agață. Mai mult decât atît, greutatea e sub formă de ghirlandă, lesă de cel puțin 20 cm. Momeală - dintre toate, cel mai mult mi-a plăcut bilele, la prima aruncare 5-6 bile, după fiecare oră cîte 2. Aruncare mai departe nu este necesară și răbdare, noroc.

Nicolae

abia m-am alăturat. Am pescuit de mai multe ori și la iaz de pădure, și la iaz mare. La cel mare, vara pînă la închiderea sezonului am prins cosași de 2,2 kg și de 4.5 kg. Pe cel mai mic l-am prins cu o undiță telescopică de 5 metri, cu plută chiar lîngă țărm, la mămăligă de dimensiunea ca pentru pește obleț, iar al doilea la grund - 2 lese cu porumb. Am fost la un iaz de pădure - am prins cosaș de 3.600 gr, de asemenea, la plută lîngă mal. În această toamnă a fost de 2 ori, rezultatul – 4 carpi de cîte 1kg. la cel mare

Fiodor

PESCARI, vă chem pe toți la Ivancea, a început pescuitul. Am venit astăzi pe la ora 14, pînă am aruncat undițele, am dat hrană..... mai pe scurt, pe la ora 15, s-a prins primul pește. Am prins pînă în noapte. Am plecat tîrziu și atunci numai pentru că nu mai vedeam să atîrn rîma. Am fotografiat doar o treime din peștele prins, deoarece la telefon camera foto e slabă, îmi era teamă că noaptea fotografiile nu se vor primi.

Ion

Am pescuit azi, costă 50 de lei undița sau orice undiță în afară de banda elastică – aceasta costă 120 lei, 30 lei - pentru intrarea pe peninsulă, iar pe alte maluri nu se cer acești 30 de lei, lacul este primul, după cum ați înțeles, peștele este mic, și nu numai la mine. Nu am făcut publicitate, m-am dus acolo pentru prima dată și mi-a fost frică de surprize – interzicerea pescuitului din cauza reproducerii, preț exagerat, cîntărire la plecare și alte invenții. Despre pescuit am spus ca despre o odihnă de duminică, m-am referit la proces, dar nu la rezultat, iar în ceea ce privește ordinea și amenajarea pe lac – se vede mâna stăpînului: parcarea este pietruită, este drum prin mlaștină, nu sînt aruncate la nimereală pungi cu sticle, există foișoare.

Mircea

m-am trezit astăzi la ora 4 dimineața și mi-am dat seama că ceva lipsea, m-am pregătit și am plecat. Mi-a fost frică să mă bag printre trestii – BMW-ul este cu tracțiune spate. M-am dus la baraj - două undițe telescopice și hrănire corectă, mai întîi plătică și ghiborț, iar la a treia încercare a momelii - crap pe 1,3 kg., minciogul în portbagaj, strigam pe tot malul: - "Pliz", mulțumesc vecinului. Am muncit din greu toată ziua-am fost singur. Rezultatul: 3 crapi (de la 1,5 la 2,5 kg), 20 de plătici, cea mai mare de 400 gr., 10 crași, cîțiva ghiborți și un crap mic (l-am eliberat înapoi în iaz). Vecinii s-au schimbat pe parcursul zilei, dar toți plecau nemulțumiți. Fotografii nu am, pentru că am fost singur. nu mă judecați